Bluzka "nietoperz" - internetowe tutoriale, wykroje itp.

Swoją/siostrzaną tunikę uszyłam z wykroju z Burdy - głównie dlatego, że tę Burdę miałam i pamiętałam, że była tam odpowiednia sukienka. Ale zapewne dla tak prostego projektu nie chciałabym specjalnie tej gazety kupować (ani tym bardziej tego jednego wykroju za ok. 15 zł). Dlatego, jeżeli ktoś chce się podjąć wyzwania uszycia takiej bluzki/tuniki, przedstawiam internetowe znaleziska naszej grupy szyciowej na ten temat. Klikajcie na obrazki i zostaniecie przeniesieni na odpowiednie strony - obrazki pochodzą ze stron, na które kierują.



(jeśli szukamy wykroju "za darmo" to powinno być pierwsze miejsce, które przeszukujemy). Mamy tutaj aż trzy opcje, z których można skorzystać:

alt

Wykrój do pobrania, kliknij na obrazek aby go powiększyć.


Wykrój do pobrania


 #1





square



Mam nadzieję, że Wam się te linki przydadzą. Ja ostatnio zakupiłam jeszcze trochę przepięknych dresówek i do któregoś z tych projektów zamierzam się przymierzyć :)

Pozdrawiam,

Magdiczka
NewerStories OlderStories Home