Aaaaaa!!! Bal karnawałowy w przedszkolu!!!


Cholera! Zapomniałam o tym... Córa od sierpnia jest w przedszkolu i jak każdy szanujący się przedszkolak pójdzie na bal karnawałowy. Przedszkole organizuje go za tydzień. I nie dość, że Hanula ma się przebrać, to jeszcze rodzice też (Izę też trzeba zapewne).

A w mojej głowie pustka. Hania nie może się zdecydować, czy chce być tygryskiem czy księżniczką (wymienia je jednym tchem, kiedy pytam, za co chce się przebrać). A ja tak totalnie nie mam weny i ochoty wymyślać... Może znacie jakieś szybkie, proste i przyjemne przebranie? Jeżeli zwycięży tygrysek, to będzie łatwo, bo półprodukty są. A nad księżniczką musiałabym popracować... (tak sobie myślę, może skorzystam z pomysłu Adeli z Adela Szyje i skoczę do Leroy Merlin pogrzebać w resztkach tkanin i jakoś się zainspiruję...). A co ze mną i mężem? Znacie jakieś niewymagające przebrania dla rodziców? Takie, żebyśmy nie musieli się za siebie wstydzić? A Iza?

Wstyd, ale strasznie mi się nie chce...

Pozdrawiam,
Magdiczka
NewerStories OlderStories Home