Auto czy dinozaur? Duży projekt do pokoju dziecka

Dzień dobry! Ale piękna wiosna... byłaby jeszcze piękniejsza, gdyby nie trzeba było kiblować w domu z chorymi dziećmi. Ale mam nadzieję, że już zaraz wiosna się rozkręci i zapomnimy na jakiś czas o tych wszystkich katarach, kaszlach i całej gamie innych dolegliwości. 

Ja cały czas pracowicie szyję. Udało mi się ponadganiać trochę zaległości i jest szansa, że już za chwileczkę zabiorę się za moje sukienki, które grzecznie czekają w kolejce i ciągle się nie mogą doczekać. A dziś pokażę Wam to, co szyłam przez kilka dni - namiot tipi, mata pod niego i poduchy w różnych zwariowanych kształtach.

Do zdjęć pozuje moja młodsza modelka - nie dała się wygonić :)



Pewnie pamiętacie, że niedawno szyłam namiot (O TUTAJ), a teraz wzbiłam się swoje wyżyny i pocudowałam przy projekcie. W efekcie powstały m.in. okna z zasłonkami, które dodają mnóstwo uroku. 



Muszę przyznać, że ta tkanina w zygzak jest przepiękna, ale potrafi doprowadzić do rozpaczy. Niby szlaczek jest prosto, ale tak naprawdę nie jest, czasem zjeżdża o troszkę i niesamowicie ciężko było dopasować wzór na łączeniach. Względnie się udało, ale co się naklęłam, to moje :)

Do namiotu uszyłam matę, dzięki czemu dziecku siedzącemu w nim nie jest twardo w pupę. Mata to dwie warstwy najgrubszej dresówki i dodatkowo dwie warstwy ociepliny. Ostatecznie mata jest bardzo gruba, miękka i przytulaśna (między innymi dlatego dziecko nie chciało wyjść z namiotu). Dodatkowo w rogach wszyłam trójkątne stopery, w które wkłada się nogi namiotu, żeby się nie rozjeżdżały.



Do kompletu z namiotem jest też pokrowiec, zawiązywany na górze z klapką na rzep i paskiem do przenoszenia (pasek się zlewa z resztą pokrowca, ale jest :) ).


A na deser poduchy - duże, miękkie i o różnych kształtach. 






I na koniec pada pytanie z tytułu posta: co to jest, auto czy dinozaur?




W mojej rodzinie zdania są podzielone :D





Jestem bardzo zadowolona z tego projektu, fajnie wyszedł. Mam nadzieję, że i docelowemu obdarowanemu się spodoba :)

Mam jeszcze kilka większych projektów rozgrzebanych, więc niebawem znowu będzie post z dużą ilością zdjęć.

Pozdrawiam,
Magda


NewerStories OlderStories Home