O sukieneczce - spełnieniu marzeń mojego dziecka

Dobry wieczór! 

Oj, 100 lat mnie tu nie było... Ostatnie tygodnie były pełne przygód i totalnych zmian w moim życiu, więc i szycie i tym bardziej blog zeszły na drugi (albo nawet trzeci) plan. Ale już jestem z całkiem świeżutkim uszytkiem - sukieneczką dla córki. Hania od jakiegoś czasu wspominała, że chciałaby, żeby mama uszyła jej sukienkę. Sama wybrała sobie tkaninę (bawełna w kolorze pomidorowo-czerwonym w kwiatuszki) i guziki (uśmiechnięte ciasteczka). Zdecydowałam się na wykrój z ostatniej Burdy (4/2014). Tradycyjnie za bardzo nie zgłębiałam się w opis, bo na szczęście sukieneczka była dość prosta. Okazało się, że największym wyzwaniem było przyszycie kieszonki prosto, równolegle do górnego brzegu :)


Hania rzuciła się na skończoną sukienkę i oczywiście od razu musiała pójść w niej do przedszkola, pokazać wszystkim koleżankom, kolegom i ciociom. Dlatego też zdjęcia są jakie są - modelka była zbyt podekscytowana, żeby ustać w miejscu.





Niestety, muszę powiedzieć, że moje szyciowo-macierzyńskie eldorado właśnie dobiegło końca :( Po kilku latach w domu na urlopach macierzyńskim, wychowawczym i macierzyńskim, wróciłam do pracy. Ciekawe, jak uda mi się wkomponować szycie w całe stosy obowiązków różnej maści, ale mam nadzieję, że jakoś to będzie. Szycie jest dla mnie niesamowitym relaksem i byłabym bardzo nieszczęśliwa, gdybym nie miała na to czasu w ogóle. Na razie planuję uszyć sobie i mężowi po pokrowcu na komputer. Mąż już marudzi o niego od kilku miesięcy, a ja doszłam do wniosku, że fajnie byłoby wrzucić laptopa do torebki, zamiast taszczyć ze sobą torebkę (no dobra, torbisko) i plecak na laptopa. Eh, moje nowe problemy... :D

A na deser, pokażę i udowodnię Wam, że moje niedawno uszyte sukienki (TA i TA) nie dość, że są w użyciu, to jeszcze poleciały ze mną do kolebki mody, czyli Włoch. I nawet bez większego obciachu je tam nosiłam :)


No i koniec, zanim wpadnę w samozachwyt. Trzymajcie kciuki za mój "czas wolny" i do następnego razu!

Magda
NewerStories OlderStories Home