Małgosiu, witamy na świecie!!!

W ubiegłą niedzielę (4 maja) urodziła się moja druga siostrzenica - Małgosia. a co to byłaby za szyjąca ciocia, gdyby kruszynce nie przygotowała wyprawki :) Zatem postanowiłam wykorzystać moment i w jakimś stopniu uczcić narodziny kolejnego członka naszej rodziny, pokazując Wam wszystko to, co dla Małgosi uszyłam (póki co).

Niestety, zdjęcia bobaska nie wrzucę, bo nie mam zgody rodziców (nooo dobra, w ogóle nie pytałam). Za to powiem Wam, że aż trudno uwierzyć, że moje dzieci też były takie maleńkie... Mój instynkt znowu się załączył, ale mam nadzieję, że szybko mi przejdzie :)



A więc, oczywiście całość była planowana razem z (wtedy jeszcze przyszłą) mamusią. Moja siostra nie chciała, żebym zrobiła jej zestaw różnych rzeczy wykorzystując te same tkaniny, ale wolała każdy element inny. 

I tak powstały:


Zestaw kocyk + płaska podusia w koty - uszyte z bawełny i cienkiej dresówki w kolorze biskupim, a poducha ma jeszcze warstwę owaty


Zestaw kocyk + poducha ozdobna - uszyte z fioletowego polaru i flaneli, a na podusi jest jeszcze aplikacja z polaru


Ochraniasz na łóżeczko - bawełna w dwóch rodzajach, podwójna warstwa ociepliny i wypustka


Zestaw do wózka - płaska podusia, kołderka i prześcieradło na gumce - prześcieradło to bawełna, a reszta z flaneli i polaru, z ociepliną w środku


Torebka na zestaw awaryjny (pieluchę i chusteczki)


Dwa grube kocyki - flanela, ocieplina i polar




No i tyle. Planowałam jeszcze patchworkową narzutę na łóżeczko, ale jakoś ostatnio z czasem się nie składało i nie ma :( Może ją jeszcze uszyję...

Kocyki podobno zrobiły furorę na oddziale w szpitalu, co bardzo mnie ucieszyło (każdy lubi, jak mu kadzą ;)) Mam nadzieję, że będą służyć!

A na deser jeszcze fragment wyprawki dla malutkiego Aleksa, który urodzi się za kilka miesiący - zestaw do wózka. Prześcieradło na gumce i cienki kocyk bawełniano-dresówkowy:


Pozdrawiam,
Magda


NewerStories OlderStories Home