Torbiszcze

 Dobry wieczór!

Dziś króciutko, bo po pierwsze - nie ma się za bardzo nad czym rozwodzić, a po drugie padam już na twarz.


W weekend zrealizowałam szybki projekt - torbę dla żony mojego kolegi. Zażyczyła sobie torby oversize z szarej dresówki. Jak mi o tym powiedziała, wyobraziłam ją sobie, jako szmatę do podłogi. Trochę mi zajęło kombinowanie, jak uniknąć tego efektu (nie jestem wielką fanką szarej dresówki wykorzystywanej do wszystkiego).


I tak, torba po pierwsze dorobiła się podszewki z turkusowej bawełny w kropki. Po drugie, zrobiłam kieszonki w środku. Po trzecie, dresówka została usztywniona naprasowaną flizeliną, żeby choć trochę trzymała kształt. Po czwarte, żeby tak całkiem nie przypominała worka na kartofle, zapinana jest na magnesik.




Moje pierwsze wrażenie, po skończeniu było "aaaaa, jaka wielka!!!" - właścicielka, jak się dobrze złoży, sama się do niej zmieści (a jej córka to na pewno). Ale nie ulega wątpliwości, że jest oversize. Jutro trafi do Magdy i się okaże, czy o to chodziło.

Jeszcze Wam powiem, że w piątek nareszcie udało mi się spotkać urodzinowo z moimi przyjaciółmi i dostałam to, czego większość z Was może mi teraz pozazdrościć :P Książki "The Bag Making Bible" i "Encyklopedia materiałów odzieżowych" oraz stopkę z górnym transporterem. Stopka została przetestowana przy szyciu torby i do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, jak pięknie poszło, nic się nie ściągało i w ogóle cud miód :) Książki jeszcze czekają na upojne sam na sam ze mną, ale dziś były urodziny mojej pierworodnej, więc był dzień bez maszyny, za to cały dla niej.

Przy okazji zrobiłam remanent mojej szyciowej biblioteczki. Jej zawartość prezentuję TU. Planuję po kolei recenzje tych pozycji. Jakieś sugestie, co wziąć jako pierwsze na warsztat?

Oczywiście, jeżeli coś Was zainteresuje i chcecie skany pojedynczych stron/rozdziałów, to zapraszam do kontaktu - zobaczymy, co da się zrobić.

Dobrej nocy!

Magda

NewerStories OlderStories Home