Inspiracje kwietnia


My tutaj gadu gadu o sukienkach, a tu już prawie połowa maja... To ja szybciutko nadchodzę z inspiracjami, czyli wszystkim tym, co zwróciło moją uwagę z ubiegłym miesiącu oraz tym, co mi w duszy grało. I bez zbędnego ględzenia, zapraszam!


  • serial "GIRLBOSS" na Netflixie o Sophi Amoruso, założycielce strony Nasty Gal. Serial lekki, przyjemny i momentami fajnie inspirujący. Mam nadzieję, że pojawi się drugi sezon (najlepiej szybko!)
  • program do zarządzania projektami ASANA - do tej pory żyłam w przekonaniu, że warto wiedzieć o jego istnieniu i wykorzystać w przypadku prowadzenia większych projektów z kilkorgiem ludzi. Natomiast ostatnio uznałam, że przetestuję, kiedy ilość rzeczy, którymi się zajmowałam tak się rozczłonkowała, że o połowie zapominałam. Po czym szybko zaczęło mi w niektórych projektach brakować kogoś, komu mogłabym delegować zadania i wciągnęłam męża. Teraz wszystkie domowo-rodzinne "projekty" (imprezy urodzinowe, remonty, większe porządki i reorganizacje itd) są tam, wrzucamy tam wszystko, o czym nam się przypomni i zaczęliśmy nad wszystkim panować. Niestety mąż też odkrył, że może mi delegować zadania...
  • PODCASTY - zainstalowałam Podcast Addict na telefonie, dołączyłam do grupy na fb "W ruchu słucham podcastów" i ... wpadłam. Póki co bardzo lubię podcasty "Po nitce Ariadny" i Pani Swojego Czasu, ale ciągle (głównie dzięki wspomnianej grupie i wyszukiwarce w Podcast Addict) poznaję nowe. Dzięki temu wszelkie nienawidzone przeze mnie aktywności (wieszanie i składanie prania, gotowanie, chodzenia na spacery) zyskały na atrakcyjności. Znalazłam też kilka podcastów modowo-krawieckich. Jak przesłucham, to może zrobię Wam zestawienie. Chcecie?

  • Papież Franciszek na konferencji Tedx - jeden z naprawdę nielicznych reprezentantów instytucji Kościoła Katolickiego, który głosi i żyje zasadami przyświecającymi tej religii. Bardzo warto go wysłuchać.
  • Polecam śledzenie instastory (na Instagramie) Fashionelki - ona tam często pokazuje, co i jak gotuje. Jest zdrowo, szybko i inspirująco.
  • Wszystkich, którzy myślą o własnej działalności zachęcam do przeczytaniu artykułu Asi z bloga StyleDigger: 10 niewygodnych prawd o kobiecych biznesach
  • W końcu zebrałam się i zakupiłam książkę "Finansowy ninja" i ją przejrzałam (nie przeczytałam od deski do deski - głównie dlatego, że to nie do końca były dla mnie nowe rzeczy). I zgadzam się ze wszystkim, co się o tej książce mówi. Każdy powinien przyswoić wiedzę w niej zawartą, żeby nie być analfabetą w świecie finansów. Ja, pomimo że uważam, że z zarządzaniem finansami radzę sobie dobrze, miałam kilka momentów, kiedy czułam się nieogarem i wpadałam w lekką depresję ;)
  • Internety blogowe w minionym miesiącu wygrała Jola z Szycie bez Metki ze swoim płaszczem z softshellu.
  • I na koniec trochę muzyki, która była "soundtrackiem" mojego kwietnia. 
    • Piosenka, którą włączałam, aby dodać sobie energii, to Podsiadło, Organek i O.S.T.R - "Wataha". Gdybym biegała, to na pewno znalazłaby się na mojej playliście do biegania. Ale nie biegam :)
    • Piosenka, którą się ciągle na nowo zachwycałam, to Janusz Radek - "Grande valse brillante" (w ogóle to, co ten koleś potrafi zrobić z głosem i jak interpretuje przepiękne, stare polskie piosenki, to mistrzostwo świata)
    • Posenka, którą radio ostatnio gra w kółko i też mi zaczęła grać w głowie: John Legend "All of Me"

A co Was ostatnio zachwyciło? Podzielcie się proszę w komentarzach. Bardzo poszukuję fajnych i lekkich seriali/filmów na Netflixie do oglądania dla relaksu. Podrzucicie coś?
I dajcie znać, co myślicie o moich znaleziskach.
NewerStories OlderStories Home